close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מנצלים את החופש הגדול לרכישת ציוד חדש לבית הספר

מערכת שורשז תמוז, תשפג26/06/2023

החופש הגדול הוא הזמן האולטימטיבי להצטייד לקראת שנת הלימודים הבאה.

תגיות:
צילום: מכלול ברמן בקמפוס בע”מ
החופש הגדול מתקרב בצעדי ענק וזה הטיימינג האולטימטיבי להצטייד לקראת שנת הלימודים הבאה. ההיצע עשיר ואפשר לשדרג את הציוד כל עוד יש שפע של זמן לבצע בחירה מושכלת בנוגע לציוד החיוני לבית הספר.

תוכלו להגיע פיזית לפתחה של חנות כלי כתיבה או לבצע הזמנה מסודרת אונליין והציוד יגיע עד אליכם.

לפניכם צ'ק ליסט של פריטים חשובים שאסור לשכוח וטיפים איך לבחור את הציוד הנכון לפי שלב בחיים וצרכים אישיים.

רשימה מבית הספר ותוספות אישיות
כדאי לחכות לרשימה מסודרת של ציוד מבית הספר, כדי לא לפספס אף פרט ובנוסף, לבצע
צילום: מכלול ברמן בקמפוס בע”מ
התאמות או תוספות לפי הצרכים והרצונות של התלמיד. שימו לב לדרישות ספציפיות כמו מחברת ספירלות או ללא או קלסר טבעות אטום לעומת קלסרים שקופים, עט עיפרון או עפרונות מתחדדים. בדקו מבעוד מועד אם יש הנחיות לגבי גוונים בהתאם לסוגי המקצועות. בכיתות גבוהות יותר הרשימות כוללות לעיתים המלצות גם לטאבלטים, מחשבונים או צורך שעולה בהדפסות.

היו מודעים לנושא התקציב – ניתן לבצע סקר שוק והשוואת מחירים מבלי להתפשר על איכות וזמינות האספקה. חשבו גם איך לשדרג את הנוחות מעבר לחיוניות כמו עיפרון ארגונומי או מסוג ג'מבו עבה יותר ועט מחיק, מרקרים לביצוע הדגשות שמסייעות לשיפור הזיכרון החזותי.

בחירת תיק בית ספר
תיק לבית ספר נחשב לרכישה משמעותית ולכן, כדאי להשקיע ברכישה של התיק במיוחד כאשר בוחרים תיקים לכיתה א'. רצוי לבחור מותג אמין בעל תפירה עמידה ללא תפרים רופפים מחומר גלם עמיד בפני תנאי מזג האוויר המשתנים או הכולל כיסוי גשם נשלף.
בדקו היטב את גודל התיק האופטימאלי בהתאם לתכולה המשוערת כמו מחשב נייד ואם יש חלוקה פנימית או כיסים חיצוניים לבקבוק, צרור מפתחות, חלוקה בין תאים לפריטים שונים. הקדישו התייחסות מיוחדת לגב אורטופדי מריפוד אוורירי נושם להפחתת זיעה וכן לרצועות רחבות מרופדות מתכווננות הניתנות להארכה או לקיצור בהתאם לקווי המתאר ולמבנה הגוף.

אפשר להתאים גם את התיק להעדפות הסגנוניות של הילד מבחינת צבעים והדפסים או דמויות אהובות. בכיתות הנמוכות רצוי לבחור תרמיל מסוג טרולי המגיע עם אפשרות להסעה להפחתת מידת העומס על הגב. ישנם דגמים בהם ניתן לנתק את העגלה ולהחליט, כל פעם מחדש, האם להשתמש בתיק עם גלגלים או בלעדיהם.

פתרונות לסידור סביבת הלימוד
חשוב לתכנן סביבת לימודים מאורגנת ומסודרת ואפשר לעשות זאת כבר בשלב בחירת הציוד לבית הספר. לדוגמא: קלסרים לארגון החומר ולהפרדת מקצועות באמצעות חוצצים, תיקיות להפרדת החומר, שימוש בלוחות מחיקים ודפי ממו לתזכורות, יומנים נוחים, קלמרים בעלי חלוקה המאפשרת הפרדה בין הפריטים .

מומלץ שלא לדחות את רכישת הציוד לבית הספר לשלב מאוחר בחופש הגדול אלא להקדים ולרכוש את מה שצריך על מנת להשאיר טווח תמרון להשלמות או הזמנת מוצרים שיגיעו במועד לסידור הילקוט והחדר לקראת פתיחת שנת הלימודים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה